هافبک فجرسپاسی مبلغ بالایی برای انتقال به پرسپولیس درخواست کرده است.

باشگاه پرسپولیس کماکان پیگیر مذاکره با هافبک فجرسپاسی است و مسئولان باشگاه به تحقق این انتقال خوش بین هستند.
ابتدا باشگاه فجرسپاسی مخالف این انتقال بود و حالا گفته می شود محمود یاوری سرمربی این تیم مخالف است اما به نظر می رسد مانع اصلی به توافق نرسیدن، شخص حقیقی است.

گفته می شود وی مبلغی بیش از 600 میلیون تومان برای یک نیم فصل از رویانیان درخواست کرده است که مخالفت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را در پی داشت. با این حال و با وجود مصاحبه های حقیقی، باشگاه پرسپولیس هنوز معتقد است که این انتقال انجام خواهد گرفت.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه موافقت ضمنی امید نظری هافبک دورگه تیم ملی ایران را نیز جلب کرده اند و در صورتی که انتقال حقیقی به کلی منتفی شود، برای دریافت رضایت نامه نظری تلاش خواهند کرد.

 

مهدي مهدوي کيا به گفته خودش امسال آخرين سالي است که بازي مي کند و بد نيست در اين گزارش نگاهي به خداحافظي ستاره هاي مستطيل سبز داشته باشيم.


فوتبال گاهي تمام زندگي يک ستاره مي شود.


ادامه مطلب
 

مانوئل ژوزه با بازگشت علی کریمی به پرسپولیس مخالفت کرد.


جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شب گذشته برگزار شد. در این جلسه ژوزه 45 دقیقه حضور داشت و با وجود تأکید اعضای کمیته فنی پرسپولیس برای بازگشت کریمی سرمربی پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد. وی اعلام کرد تا زمانی که در پرسپولیس حضور دارد علی کریمی در این تیم جایی نخواهد داشت.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند پس از دیدار روز چهارشنبه با پیکان درباره بازگشت کریمی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

به نظر شما هواداران, سرانجام ماجرا کریمی چه خواهد شد؟!

 

پولادی, بعد از اتفاق تلخی که در کرمان برایش رخ داد; امروز تاندون انگشت خود را در تهران به تیغ جراحی سپرد... پولادی بازی پرسپولیس - پیکان را از دست داد و در مقابل بازی با ازبکستان هم, باید با اتل باشد... خسارت وارده به پرسپولیس و تیم ملی را که مسبب ان کرمانی ها بودند, به ان ها تبریک عرض می نماییم!!/ کانون هواداران پرسپولیس برای این بازیکن خوب پرسپولیس و تیم ملی ارزوی سلامتی دارد.

 

 

ادای احترام حدادی به کشمیری

دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,

حدادی که چندی است جهت شرکت در گردهمایی جهانی پرتاب دیسک در ایالت متحده به سر می برد ،  کنار آرامگاه مرحوم جلال کشمیری ، رکورد دار سال های نه چندان دور آسیا و اولین پرتاب کننده دیسک ایران که دیسک را بالای 60 متر پرتاب کرد حاضر شد و به ایشان ادای احترام کرد .

 

احسان در این مورد گفت :« من مطمئنم روح مرحوم کشمیری نیز از این که من به عنوان یک ایرانی توانستم به آرزوی او و همه دوومیدانی کاران ایران جامه عمل بپوشانم خوشحال است.»

او ادامه داد:« مرحوم جلال کشمیری از اسطوره های پرتاب دیسک ایران بوده است.ایشان رکورد دار پرتاب دیسک آسیا،قهرمان پرتاب دیسک و هم قهرمان پرتاب وزنه بوده اند.»

 

محمد پنجعلي اظهار داشت: بايد در كادر فني پرسپوليس تغييراتي ايجاد شود و خيلي شفاف اعلام كنند كه يحيي گل محمدي سرمربي است و مطمئن باشند كه نتيجه مي گيرد، ژوزه به عنوان مدير فني فعاليت كند و همه اختيارات را به گل محمدي بدهند، نمي دانم چطوري است اما اگر پرسپوليس مربي هم نداشت، الان در جدول شرايط بهتري داشت.


ادامه مطلب
 

اولین بازی دو تیم در چارچوب مقدماتی باشگاه های تهران در تاریخ ۱۵ فروردین برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند . جالب این که در اول دی ماه ۴۸ دو تیم به مصاف هم رفتند که تیم پیکان با تک گل علی پروین(پنالتی) بازیکن آن زمان پیکان به برتری رسید .


ادامه مطلب
 

 

مورينيو:روزي خديرا سوژه خوبي براي مطبوعات بود

 

سرمربي پرتغالي در کنفرانس خبري اش در پايان بازي به دفاع از ستاره غنايي برخاست و گفت:« ازنظر او مثل بازيکني است که يک پنالتي سرنوشت ساز را خراب کرده.»

 


ادامه مطلب
 

جنجال داوري ديدار ليگ برتر به رسانه‌ها کشيد

روزنامه سان در پايان ديدار تيم‌هاي فوتبال چلسي و منچستريونايتد در حرکتي خلاقانه داور مسابقه را احمق خطاب کرد.


   تيم فوتبال منچستريونايتد يکشنبه شب در هفته نهم رقابت‎هاي ليگ برتر انگلستان در ورزشگاه استنمفوردبريج با نتيجه 3 بر 2 مقابل چلسي به برتري رسيد. اين در حالي بود که داور مسابقه به نام "مارک کلاتنبرگ" دو بازيکن چلسي را از زمين اخراج کرد و گل "خاوير هرناندز" که در موقعيت آفسايد به ثمر رسيد و سبب پيروزي يونايتد شد را صحيح اعلام کرد.

به گزارش مهر، روزنامه سان در شماره امروز خود به کار خلاقانه اي دست زده و تيتر اول خود را به اين بازي اختصاص داده منتهي با رويکرد به نقد عملکرد داوري.

واژه Berk در زبان انگليسي به معناي "کودن" است و روزنامه سان در صفحه نخست خود با تغييرات جزيي که در حروف آخر نام داور مسابقه (Clattenburg) ايجاد کرده، نام وي را Clattenberk چاپ کرده و بدين ترتيب وي را کودن خطاب کرده است.

باشگاه چلسي همچنين به دليل فحاشي اين داور به دو تن از بازيکنان خود شکايتنامه‌اي را تنظيم و تسليم مسئولان رقابت‌هاي ليگ برتر انگلستان کرده است.

 

 

رئال مادريد جشنواره گل راه انداخت


تيم فوتبال رئال مادريد در هفته نهم لاليگا در خانه مايورکا جشنواره گل راه انداخت.


ادامه مطلب
 

رونالدو فاصله خود را با مسي کم کرد


کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي روز يکشنبه در بازي مقابل مايورکا دو گل براي رئال مادريد به ثمر رساند و فاصله خود را با ليونل مسي آرژانتيني کم کرد.


  ليونل مسي مهاجم بارسلونا در پايان هفته نهم لا ليگا با سيزده گل در صدر گلزنان لاليگا قرار دارد.

کريستيانو رونالدو با يازده گل و فالکائو مهاجم اتلتيکو مادريد با ده گل رقباي اصلي مسي به حساب مي آيند.

آرتيز آدوريز ( اتلتيک بيلبائو )، تامر حيمد ( مايورکا )، گونزالو ايگواين ( رئال مادريد ) و آلوارو نگردو ( سويا ) مهاجماني هستند که شش گل به ثمر رسانده اند.

به گزارش واحد مرکزي خبر و به نقل از خبرگزاري فرانسه از مادريد، لئو باپتيسائو (‌رايو وايه کانو )، اوبافمي مارتينز ( لوانته )، اوسکار (‌ وايادوليد )، خوان آنتونيو پيتسي ( دپورتيوو لاکرونيا )، الدر پوستيگا ( رئال ساراگوسا )، خوان وردو ( اسپانيول ) و داويد ويا ( بارسلونا ) با چهار گل در رده بعدي جاي دارند.