پولادي: با پست هافبک چپ غريبه نبودم

تا الان در عمرم چنين گرمايي را حس نکرده بودم. اين گرما واقعا بي سابقه بود.اصلا شب عجيب و غريبي بود ولي بايد بازي مي کرديم و براي پيروزي تا دقيقه آخر مي دويديم.                                                        


ادامه مطلب
 

بنگر: اين 3 امتيازها اندازه 10 امتياز ارزش دارد
 

خط دفاعي پرسپوليس نبايد به تيم‌ها موقعيت گل بدهد.خدا را شکر که تيم گل نخورد ولي مطمئن باشيد هفته به هفته بهتر مي‌شويم .


ادامه مطلب
 

شيث رضايي به تيم شهرداري تبريز پيوست

شيث رضايي با عقد قرارداد يک ساله به تيم شهرداري تبريز پيوست.                                           


ادامه مطلب
 

سيدجلال رکوردکاپيتاني درپرسپوليس راشکست

حسيني تا دقيقه 74 و زمان ورود کريمي به ميدان کاپيتان پرسپوليس بود.

با بيرون ماندن مهدي مهدوي کيا،علي کريمي و محمد نوري از ترکيب بازي با نفت آبادان سيد جلال حسيني بازوبند کاپيتاني سرخ ها را به بازو بست تا کاپيتان چهارم اين تيم هم در آخرين لحظه مشخص شود.

کاپيتاني سيد جلال در ترکيب پنجشنبه شب پرسپوليس در حالي رخ داد که پولادي و آقازماني از بين بازيکنان قديمي تر پرسپوليس در ترکيب بودند اما احتمالا سابقه ملي سيد جلال مسوولان باشگاه يا کلدر فني را مجاب کرده که مدافع شماره 4 تيم شان را به عنوان کاپيتان راهي ميدان آبادان کنند.

نکته ويژه در کاپيتاني سيد جلال اين است که او در اولين بازي رسمي خود براي پرسپوليس به بازوبند ارزشمند کاپيتاني اين تيم رسيده که در نوع خود يک رکورد جالب و منحصر به فرد است.

حسيني تا دقيقه 74 و زمان ورود کريمي به ميدان کاپيتان پرسپوليس بود.
 

ياوري: با پول پرسپوليس مي‌توان ماهواره ساخت
 

ما شروع خوبي داشتيم ولي به اين نتيجه دلخوش نيستيم. در چهار، پنج هفته ابتدايي بابت برد و باخت‌ها نبايد خوشحال یا ناراحت باشیم 

 

 


ادامه مطلب
 


پرسپوليس ساعت 18 امروز تمرين مي‌کند

از پيروزي با ارزش مقابل صنعت نفت در آبادان، شب گذشته به تهران بازگشت .

فوتبال پرسپوليس بعد از پيروزي با ارزش مقابل صنعت نفت در آبادان، شب گذشته به تهران بازگشت.

پرسپوليسي‌‌ها که پنجشنبه در آبادان موفق به شکست صنعت نفت شدند بعد از پايان اين بازي راهي فرودگاه شده و ساعت 30 دقيقه بامداد به تهران برگشتند. بازيکنان اين تيم ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر حاضر خواهد شد تا ريکاوري کنند. آنها روز سه‌شنبه به مصاف فجرسپاسي خواهند رفت و جدي‌ترين تمرين سرخپوشان براي اين بازي در 3 روز ابتدايي هفته خواهد بود.

 



 

 

گل من هديه‌اي ناقابل بود به هواداران پرسپوليس

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي مقابل صنعت نفت در جهنم آبادان بسيار دشوار است و خوشحالم که در گام اول پيروز شديم.                                         


ادامه مطلب
 

رويانيان: روز به روز بهتر مي‌شويم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با ابراز خوشحالي از برتري برابر نفت آبادان تاکيد کرد که با گذشت زمان اين تيم روند بهتري در پيش خواهد گرفت.


ادامه مطلب
 

در ۴ دیدار همزمان هفته اول لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در آبادان نفت را شکست داد، پیکان برابر صبا شکست سنگینی خورد و تیم دایی هم برابر نفت تهران متوقف شد.


نتایج بازی ها را به صورت کامل در زیر می توانید مشاهده کنید: 

 صبای قم 4- پیکان صفر

گل: میلاد نوری ( 3و 67)، محسن بیات (42) و رامین رضائیان(83)

گهر دورود صفر - ملوان یک

گل: سیدجلال رافخایی( 52- پنالتی) 

نفت تهران یک - راه آهن یک

گل:مجتبی شیری(45) برای راه آهن و یعقوب کریمی(73 ) برای نفت تهران

دیدار دو تیم صبا و پیکان حساسیت زیادی داشت و عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبا که لقب گواردیولای ایرانی را داشت برابر یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید صبا شکست سنگینی را پذیرا شد. تماشاگران صبا گل محمدی را یحیی مورینیو نامیدند که توانست بدل گورادیولا را شکست دهد.

 

كریمی' بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ابتدا بازی از سوی هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تشویق شد. 

هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از آغاز دیدار تیم خود مقابل پرسپولیس تهران به دلیل دیر باز شدن درهای ورزشگاه تختی آبادان به شدت ناراحت بودند.

10 درصد سهمیه هواداران پرسپولیس در طول بازی خالی از تماشاگر بود.

علی كریمی كه پیش از آغاز بازی به سمت جانبازان حاضر در ورزشگاه رفت و با آنها عكس یادگاری انداخت، به شدت از سوی هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تشویق شد.
خبرنگاران آبادانی از مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس كه روز گذشته در كنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شركت نكرده بود به شدت ناراحت هستند و به احتمال فراوان در كنفرانس مطبوعاتی پس از بازی این مربی پرتغالی شركت نخواهند كرد.

ژوزه با وجود عدم ثبت قرارداد با باشگاه پرسپولیس این بازی را از روی نیمكت تماشا كرد.


 

 

تعویض های طلایی ژوزه

 تيم فوتبال پرسپوليس نخستين ديدار خود در فصل جديد ليگ برتر را با پيروزي پشت سر گذاشت.

از ساعت 20:45 پنجشنبه شب و در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي هفته نخست ليگ برتر، پرسپوليس به مصاف نفت آبادان رفت و در نهايت با يك گل ميزبانش را شكست داد تا نخستين پيروزي خود را با مانوئل ژوزه به دست بياورد.

 

 


ادامه مطلب
 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری برابر نفت آبادان تاکید کرد که با گذشت زمان این تیم روند بهتری در پیش خواهد گرفت.

 

 

جمعه, 30 تیر 1391 ساعت 01:07

محمد رویانیان، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین گام در بازی‌های سخت و دشوار لیگ به یک پیروزی شیرین رسیدیم. جا دارد به صنعت نفتی‌ها هم خسته‌ نباشید بگویم که با جوانان جویای نام مقابل تیم خوب و یکدست ما بد کار نکردند.


ادامه مطلب
 

 

این تنها 40 درصد بازی ما بود!

کانون هواداران پرسپولیس : مانوئل ژوزه مي‌گويد پرسپوليس در مسير خوبي قرار گرفته و به آينده تيمش خوشبين است.

 

سرمربي پرتغالي پرسپوليس پس از پيروزي تيمش مقابل نفت آبادان در نشست خبري اظهار كرد: اين بازي براي هر دو تيم به دليل شرايط آب و هوايي آبادان خيلي دشوار بود. تيم ما به دليل عادت نداشتن به چنين شرايط آب و هوايي در اين بازي به سختي كار كرد

مانوئل ژوزه مي‌گويد پرسپوليس در مسير خوبي قرار گرفته و به آينده تيمش خوشبين است.

 

سرمربي پرتغالي پرسپوليس پس از پيروزي تيمش مقابل نفت آبادان در نشست خبري اظهار كرد: اين بازي براي هر دو تيم به دليل شرايط آب و هوايي آبادان خيلي دشوار بود. تيم ما به دليل عادت نداشتن به چنين شرايط آب و هوايي در اين بازي به سختي كار كرد.

 


ادامه مطلب
 

حاشيه‌هاي بازي پرسپوليس و نفت آبادان


سرمربي پرسپوليس از پخش نشدن مستقيم ديدار تيمش مقابل صنعت نفت آبادان متعجب شد.


 

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و صنعت نفت آبادان از ساعت 20:45 امشب در آبادان به مصاف يکديگر خواهند رفت. پرسپوليسي‌ها در شرايطي در حال حاضر در آبادان به سر مي‌برند که گرماي هوا به 40 درجه رسيده و هوا کاملاً شرجي است.

همچنين ژوزه مانوئل سرمربي پرسپوليس آناليزورش را مأمور کرد تا آناليز بازي امروز را از محل هتل انجام دهد و سپس به او گزارش دهد. مانوئل پس از اينکه متوجه شد اين بازي پخش مستقيم نمي‌شود از اين تصميم تعجب کرد و دلايل آن را از مسئولين باشگاه پرسپوليس جويا شد.

پرسپوليسي‌ها ساعت 12 امروز با دستور ژوزه مانوئل نهار خوردند و قرار است ساعت 5 بعدازظهر در جلسه‌اي با کادر فني شرکت کنند.

 


 

 

رئيس واعضاي کميته فني پرسپوليس منصوب شدند


مدير عامل باشگاه پرسپوليس در احکام جداگانه اي رئيس و اعضاي کميته فني را به مدت يک سال منصوب کرد.


 

 به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان در اين احکام، آقايان ابراهيم آشتياني، حميد درخشان، افشين پيرواني و رضا وطنخواه را به عنوان اعضاي کميته فني منصوب کرد.

 همچنين علي پروين نيز در حکمي به عنوان رئبس کميته فني انتخاب شد.


 بر همين اساس رويانيان در احکامي ديگر ايرج پازوکي را به عنوان مدير امور پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس و محمد جمعه‌اي را به عنوان مشاور مدير عامل منصوب کرد.

 

انتخاب ژوزه براي بازي با نفت آبادان


مانوئل ژوزه در پايان تمرين امروز 18 بازيکن مورد نظر خود براي اولين بازي اين فصل پرسپوليس را مشخص کرد.



 مهدوي‌کيا، کريمي، گردان، داستاني، ماهيني، حسيني، بنگر، پولادي، فشنگچي، آقازماني، سوسا، نوري، قاضي، انصاري فرد، کاظميان، اسماعيل زاده، علي عسگري و نورمحمدي 18 بازيکني هستند که در فهرست بازي با نفت آبادان قرار گرفته‌اند.

پرسپوليس در هفته نخست ليگ برتر از ساعت 20:45 پنجشنبه در آبادان به مصاف نفت مي‌رود.


 

 

 

برتري پرگل پيشکسوتان پرسپوليس برابر استقلال

تيم پيشکسوتان پرسپوليس در ديداري دوستانه پيشکسوتان استقلال را شکست داد.


 

 

   تيم هاي پيشکسوتان استقلال و پرسپوليس صبح امروز در ديداري دوستانه به مصاف يکديگر رفتند که در پايان، پرسپوليس با نتيجه 7 بر 5 رقيب خود را شکست داد.

اين بازي به مناسبت هفته بهداشت و سلامت در سالن شهيد مقدم شهر ري برگزار شد و در پايان به سود سرخ‌پوشان به پايان رسيد.

 

 

محمد نوري:گرماي آبادان حريف دوم ماست

 


بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: گرماي شهر آبادان پس از تيم صنعت نفت اين شهر، دومين حريف ما در بازي با تيم صنعت نفت خواهد بود.


 ''محمد نوري'' گفت: ديدار بسيار سختي با تيم صنعت نفت آبادان در هفته نخست ليگ برتر خواهيم داشت.
 
 وي ادامه داد: بازي با تيم صنعت نفت آن هم در آبادان از بدشانسي ما است زيرا ما به غير از صنعت نفت بايد با هواي گرم نيز بجنگيم.
  بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت:‌ تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا با دست پر از آبادان خارج شويم زيرا امتيازات بازي هاي نخست بسيار پر اهميت است. 
 وي در خصوص اينکه آيا پرسپوليس به هماهنگي لازم رسيده است، يا نه، تصريح کرد: سرمربي ما حدود دو هفته است انتخاب شده و براي رسيدن به هماهنگي لازم نياز به زمان داريم. 
 وي اظهار داشت: هواداران براي ديدن پرسپوليس واقعي بايد تا هفته چهارم صبر کرده و سپس مي توانند تيم مورد علاقه خود را با لذت تماشا کنند.
 نوري در پايان، ''سعيد شيريني'' را انتخابي مناسب براي سرپرستي تيم فوتبال پرسپوليس دانست.

 

از سوي فدراسيون‌ آمار و تاريخ اعلام شد

ليگ برتر ايران، هجدهمين در جهان، دوم در آسيا
 

در تازه‌ترين رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان، ليگ برتر ايران هجدهمين پيکارهاي ممتاز جهان و دومين ليگ آسيا شناخته شد.


ادامه مطلب
 

 

کانون هواداران پرسپولیس : طی روزهای گذشته بعضی دوستان در اظهارنظرهایی به موضع گیری درباه مسائل مختلف باشگاه پرداختند که در این خصوص باشگاه پرسپولیس مواضع شفاف خود را اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس در همین راستا طی اطلاعیه ای مطالبی را به اطلاع خانواده بزرگ پرسپولیس می رساند.

 

طی روزهای گذشته بعضی دوستان در اظهارنظرهایی به موضع گیری درباه مسائل مختلف باشگاه پرداختند که در این خصوص باشگاه پرسپولیس مواضع شفاف خود را اعلام کرد.

 


ادامه مطلب
 

دروازه‌بان برزیلی با عقد قرارداد یک ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مسئولان باشگاه پرسپولیس با عقد قرارداد یک ساله نیلسون برزیلی که سابقه حضور در تیم فوتبال گیمارش پرتغال را دارد جذب کردند. وی قرار است فردا قراردادش را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کند. این دروازه‌بان 36 سال سن دارد.
شهاب گردان و امیر عابدزاده دو دروازه‌بان دیگر پرسپولیس هستند
.

 

چند روز بعد از گل‌هایی که در بازی‌های دوستانه خورد و تحت فشار طرفداران و روزنامه‌ها قرار گرفت. شهاب در خبر خیلی منطقی در این‌باره حرف زد. او جوری با انتقادها برخورد کرد که گویا سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده. گردان که می‌دانست فشار زیادی روی او خواهد بود، لبخندزنان گفت: «من مطمئنم امسال مشکلی پیش نخواهد آمد.» این شما و این هم گفت و گوی صریح با شهاب گردان، گلر اول پرسپولیس در فصل آینده:


ادامه مطلب
 

براي ثبت قرارداد ژوزه هيچ مشکلي وجود‌ندارد


مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: در مورد ثبت قرارداد ژوزه مشکلي وجود ندارد و با توجه به اقدامات انجام گرفته قرارداد اين مربي تا چند روز آينده ثبت مي‌شود.


ادامه مطلب
 

بارسلونا براي نيمار 71 ميليون دلار مي پردازد


بارسلونا با پرداخت 71 ميليون دلار به سانتوس در آستانه به خدمت گرفتن "نيمار" قرار دارد.


 

    بارسلونا اميدوار است اين بازيکن را پس از رقابت هاي المپيک به "نيوکمپ"بياورد البته بعيد است تا قبل از فصل 14-2013 اين انتقال صورت پذيرد. اين بازيکن 20 ساله به تازگي قرارداد خود را تا پس از رقابت هاي جام جهاني 2014 با سانتوس تمديد کرده است.


بر پايه گزارش سايت اينتراکونوميا، گفته مي شود که بارسلونا پيش پرداخت خريد اين بازيکن را به باشگاه برزيلي پرداخت کرده است.


 اين گزارش بدين معني است که تيم هاي رئال مادريد، چلسي و يوونتوس شانسي براي به خدمت گرفتن اين بازيکن ندارند. اين قرارداد بزرگ ترين قرارداد تاريخ ورزش به حساب مي آيد.


بزرگ ترين قراردادهاي تاريخ فوتبال تا به امروز به اين شرح هستند:

1- کريستيانو رونالدو به رئال مادريد (2009) - 121 ميليون دلار

2- زين الدين زيدان به رئال مادريد (2001) - 80 ميليون دلار

3- نيمار (چنانچه قرارداد بسته شود) به بارسلونا (2012) - 71 ميليون دلار

4- لوييس فيگو به رئال مادريد (2000) - 44 ميليون دلار

5- هرنان کرسپو به لاتزيو (2000) - 41 ميليون دلار

 

 

احتمال غيبت پاتو در المپيک لندن


الکساندر پاتو، ستاره جوان و برزيلي باشگاه ميلان ،روز گذشته و درجلسه تمريني تيم المپيک برزيل، از ناحيه قوزک پاي راست مصدوم شد.


ادامه مطلب
 

126 ميليون پوند براي تماشاي بازي‌هاي آرسنال


هواداران آرسنال بايد براي تماشاي ديدارهاي خانگي توپچي‌ها 126 ميليون پوند بيشتر از فصل گذشته بپردازند.


 

  باشگاه آرسنال با افزايش 23 درصدي در بهاي بليت‌هاي خود در ديدارهاي خانگي، قيمت بليت‌هاي خود را به 126 پوند رسانده‌ است.


ميانگين بهاي بليت ديدارهاي آرسنال 62 پوند است و کمترين بهاي بليت تماشاي ديدارهاي اين تيم 25.5 پوند خواهد بود. اين افزايش بها آرسنال را به تيمي تبديل کرده که هوادارانش براي تماشاي ديدارهاي تيمشان بايد بيشترين بهاي بليت را بپردازند. افزايش 23 درصدي بهاي بليت در باشگاه آرسنال، افزايش درآمد 126 ميليون پوندي را براي سران اين تيم در پي خواهد داشت.


ايوان گازيديس، مدير اجرايي توپچي‌ها در اين خصوص گفت: ما در تلاش هستيم تا تعادلي بين ميزان درخواست براي بليت بازي‌ها و توانايي پرداخت مبلغ آن در ميان هواداران برقرار کنيم. البته بايد درآمد خوبي از اين راه داشته تا بتوانيم بازيکنان جديدي را نيز به ترکيب تيم اضافه کنيم.

 

 

تمرين صبح دوشنبه پرسپوليس برگزار شد


تمرين نوبت صبح بازيکنان پرسپوليس امروز در ورزشگاه درفشي فر برگزار شد.


ادامه مطلب
 

رضايي: منتظر فرصت ژوزه هستم

دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,

 

رضايي: منتظر فرصت ژوزه هستم


مهاجم پرسپوليس گفت: درست است که بازي‌هاي ابتدايي ليگ شرايط خاص خودش دارد اما ما سه امتياز بازي با صنعت نفت را مي‌خواهيم.


 

     غلامرضا رضايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت: در سه بازي تدارکاتي که انجام داديم تا حدود زيادي هماهنگي‌هاي لازم را به دست آورديم.


اين مهاجم در خصوص بازي روز پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با هواي جنوب کشور آشنا هستم. بازي‌هاي ابتدايي ليگ هميشه شرايط خاص خودش را دارد و با وجود اينکه ديدار سختي پيش‌رو داريم اما به دنبال سه امتياز هستيم. در حال حاضر با مربي‌اي کار مي‌کنيم که تازه به ما اضافه شده و نياز به زمان دارد.


رضايي در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند جزء بازيکنان فيکس پرسپوليس باشيد، عنوان کرد: کار سخت است. همه بازيکنان خوب هستند اما من منتظر اعتماد ژوزه هستم. عادت دارم براي تيمم در زمين مؤثر باشم. اگر در ترکيب بودم بهترين عملکردم را در زمين به نمايش مي گذارم. سعي مي‌کنم از کمترين فرصت‌ها بهترين استفاده‌ را کنم اما اگر نشد سعي مي‌کنم بازي ساز باشم.


 

 

پسرپرسپولیس

دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,


 

 

 

تیم های فوتبال پیشكسوتان استقلال و پرسپولیس تهران، روز چهارشنبه هفته جاری به مناسبت 'هفته بهداشت و سلامت' با یكدیگر مصاف خواهند كرد.


در این دیدار كه ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهید مقدم شهرری برگزار می شود، پیشكسوتان و مربیان فعلی و گذشته این دو باشگاه با یكدیگر بازی خواهند كرد.


امیر قلعه نویی، كریم بوستانی، ‌رضا رجبی، ‌ستار همدانی، ایمان عالمی، میرشاد ماجدی، مجید صالح و ‌شاهرخ بیانی از جمله بازیكنان تیم استقلال هستند كه در این دیدار بازی حاضر خواهند بود.

 


در تیم پرسپولیس نیز تا كنون حضور محمد پنجعلی، ضیاء عربشاهی، مرتضی فنونی زاده و ناصر محمدخانی قطعی شده است.


این بازی به مناسبت 'هفته بهداشت و سلامت' برگزار می شود.


 

 

 

 هميشه عنوان مي‌شود بازوبند كاپيتاني يك تكه پارچه بيشتر نيست، اما همين يك تكه پارچه مي‌تواند يك تيم را برهم بريزد و شرايط را بحراني كند. در خيلي از مواقع پيش آمده درگيري‌ها برسر همين يك تكه پارچه ابعاد گسترده‌اي پيدا كند. حتي در بعضي از مواقع كار از درگيري لفظي به درگيري‌هاي فيزيكي هم مي‌كشد.                                       


ادامه مطلب
 
 

 

 

عابدزاده:بابا گفت؛وقتش رسیده برگردی خونه ی خودت...

 پسر 18 ساله احمدرضا عابدزاده گلر دوم پرسپولیس شد تا سرخ ها امید داشته باشند لیگ امسال را بی مشکل دروازه بانی به پایان ببرند.


ادامه مطلب
 

زمان قرعه کشي مسابقات جام جهاني فوتسال


کميته برگزاري هفتمين دوره مسابقات جام جهاني فوتسال در تايلند، زمان قرعه کشي اين مسابقات را روز سوم شهريور ماه اعلام کرد.


ادامه مطلب
 

علما تاييد کنند در ليگ برتر شرکت مي‌کنيم


باشگاه پرسپوليس اعلام کرد در صورتيکه مراجع و علما برگزاري مسابقات فوتبال در ماه رمضان را تاييد کنند، تيم فوتبال اين باشگاه به ميدان خواهد رفت.

 


ادامه مطلب
 

 

ايران با عبور از برزيل "ب" قهرمان شد


تيم ملي فوتسال زير 17 سال کشورمان در ديدار فينال جام جهاني کوچک موفق شد با عبور از سد تيم برزيل "ب" عنوان قهرماني اين مسابقات را از آن خود کند.


ادامه مطلب
 

 

دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس فردا به ايران مي‌آيد


پس از حل مشکل رواديد، نيلسون گزينه مدنظر دروازه‌باني براي تيم پرسپوليس فردا شب به ايران مي‌آيد.


 

    مسئولان باشگاه پرسپوليس براي اينکه جايگزين خوبي براي شهاب گردان داشته باشند، با يک دروازه بان برزيلي که سابقه حضور در گيمارش پرتغال را دارد، وارد مذاکره شدند و با او به توافقات خوبي نيز رسيده‌اند.


اين دروازه‌بان جمعه شب ايران به ايران آمد، اما به دليل صادر نشدن رواديدش پس از 3 ساعت حضور در فرودگاه امام خميني(ره) به کشورش بازگشت، اما با تلاش رويانيان و رفع مشکل رواديد قرار است نيلسون فردا شب به ايران بيايد.


قرار است پس از جلسه‌اي با رويانيان و عقد قرارداد رسمي در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.


اين در شرايطي است که امير عابدزاده نيز با عقد قراردادي 3 ساله تيم فوتبال پرسپوليس پيوست.


 

 
جدول نقل و      انتقالات            پرسپولیس      

ادامه مطلب
 

پروين: قلعه‌نويي در فوتبال ما حرف ندارد


عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس ابراز اميدواري کرد امير عابدزاده تبديل به عقاب دوم اين تيم شود.


ادامه مطلب
 

 

شکايت مهاجم پرسپوليس از باشگاه ذوب آهن


بازيکن جديد تيم فوتبال پرسپوليس از باشگاه ذوب آهن بابت طلبش شکايت کرد.


ادامه مطلب
 

 اساسنامه شركت های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس، در جلسه اخیر هیئت عالی واگذاری اصلاح شد تا فاز اجرایی خصوصی سازی سرخابی پایتخت آغاز شود.


ادامه مطلب