• 1391/3/24 16:24:27
  • غریب با تقدیر از کریمی عنوان کرد/ کریمی فرزند پرسپولیس است و پرسپولیس خانه او است

  • مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: علی کریمی فرزند پرسپولیس و پرسپولیس خانه او است، سردار رویانیان علاقه بسیاری به او دارد و جدایی او از پرسپولیس قابل تصور نیست.


    حمیدرضا غریب امروز در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس خانه علی کریمی است و این بازیکن بزرگ باید در خانه خود باشد.

    وی ادامه داد: سردار رویانیان علاقه بسیاری نسبت به علی کریمی دارد و همواره او را جزو سرمایه های بزرگ این باشگاه می داند. متاسفانه طی روزهای اخیر نقل قول هایی از جانب این بازیکن ارزشمند مطرح شده است که بنابر اعلام خود وی صحت ندارد. از رسانه ها که همواره به باشگاه پرسپولیس کمک کرده اند، می خواهیم که با هوشیاری تمام به نقل و قول هایی که در جهت تخریب پرسپولیس منعکس می شود، توجه نکنند و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

    مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: پرسپولیس پس از شرایط دشواری که در فصل گذشته پشت سر گذاشت، در شرایط حساسی قرار دارد. هواداران امید بسیاری به فصل آینده بسته اند. مدیر عامل باشگاه مصمم به ساختن یک تیم قدرتمند، منضبط و هدفمند است و در این راه تمام تلاش خود را بکار بسته تا دل هواداران پرسپولیس در فصل آینده با بازی های زیبا شاد گردد.

 

قرارداد رضایی ثبت شد

پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,
  • قرارداد رضایی ثبت شد

  • باشگاه پرسپولیس امروز با حضور غلامرضا رضایی در هیات فوتبال استان تهران قرارداد جدید او را به ثبت رساند.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ غلامرضا رضایی که قبل از اردوی تیم ملی برای بازی با قطر در جلسه ای با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای قراردادی یک ساله توافق کرده بود، امروز (چهارشنبه) در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد جدید خود را به ثبت رساند

 

اشکان دژاگه و همسرش + عکس

سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,
 

اشکان دژاگه و همسرش + عکس

سایت باشگاه وولفسبورگ عکسی از اشکان دژاگه و همسرش را منتشر کرد. 

 

 

 اشکان دژاگه ، بازیکن ایرانی الاصلی که در وولفسبورگ بازی می کند و قرار است از بازی با قطر در تهران ، برای نخستین بار پیراهن تیم ملی را به تن کند ، ۲ ماه قبل زندگی متاهلی خود را آغاز کرده است. سایت باشگاه آلمانی چندی قبل عکسی از این زوج جوان منتشر کرد.

 

 

 

 

1391/3/20 14:11:40

  • علی عسگری دو ساله تمدید کرد

  • باشگاه پرسپولیس قرارداد حمیدرضا علی عسگری را برای دو سال دیگر تمدید کرد.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز نماینده باشگاه پرسپولیس همراه با حمیدرضا علی عسگری بازیکن فصل گذشته این تیم در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد تا قرارداد این بازیکن برای دو سال دیگر با سرخپوشان تمدید شود.

    گفتنی است؛ نام حمیدرضا علی عسگری در فهرست 23 ساله های پرسپولیس قرار می گیرد.

 
سيدجلال: اميدوارم به اهدافم در پرسپوليس برسم
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بابت اتفاقات امروز بي‌تقصيرم و اميدوارم اصحاب رسانه مرا ببخشند که مجبور به ثبت قرارداد پشت درهاي بسته شدم.

جلال حسيني پس از عقد قرارداد با پرسپوليس در جواب سؤال‌هاي متعدد خبرنگاران که چرا با اين شکل(ثبت قرارداد به شرط عدم حضور اصحاب رسانه) با پرسپوليس قرارداد بستيد گفت: خبرنگاران من را ببخشند. بي‌تقصيرم و به همين دليل دوست ندارم راجع‌ به اين موضوع حرف بزنم.

وي افزود: مي‌دانم شما ساعت‌ها اينجا هستيد که گزارشي تهيه کنيد اما ما هم بنابر قانون تيم ملي به اينجا آمده‌ايم.

حسيني ادامه داد: پرسپوليس تيم بزرگي است و بايد براي ما در پرسپوليس دعا کنيد تا انشاءالله به کمک خدا بتوانيم در اين تيم موفق باشيم. پس از صحبت‌ها و جمع‌بندي‌هايي که داشتم به اين نتيجه رسيدم که پرسپوليسي شوم. اميدوارم که بتوانم به اهدافم در اين تيم برسم.
 

 

آخرین وضعيت نقل انتقالات  سرخابيها


ادامه مطلب
 

ادامه مطلب
 

محسن بنگر

جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,

 

مرجع خبری پرسپولیس : محسن بنگر گفت : براي قهرماني به پرسپوليس آمدم.

 


ادامه مطلب
 

تارخچه پرسپولیس

جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,
 

یورو2012

پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:,

برنامه کامل بازیهای یورو2012


ادامه مطلب
 

نقل انتقالات فوتبال ایران

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,

اين روزها جابه‌جايي بازيكنان و مربيان ليگ، مهم‌ترين اخبار روز فوتبال ايران را تشكيل مي‌دهند.


ادامه مطلب
 

شهاب گردان

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,

شهاب گردان: كاسياس هم به پرسپوليس بيايد ناراحت نمي شوم/ شايعه است، قراردادم ميلياردي نيست!

اينها شايعه اي است كه بدخواهان پرسپوليس راه مي اندازند. چرا كه قرارداد من با پرسپوليس ميلياردي نيست

 نقل‌وانتقال دات كام/ شهاب گردان با پرسپوليس ثبت كرد

 

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
  • اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماهيني: با پرسپوليس داخلي بستم غلامرضا رضايي در پرسپوليس ماندني شد

     

    به نقل از سايت گل، مدافع ملي پوش ذوب آهن با پرسپوليس قرارداد داخلي دو ساله بست. حسين ماهيني با تاييد اين خبر گفت: مذاکرات متعددي با آقاي رويانيان داشتم و به اين نتيجه رسيدم از بين پيشنهاداتم به پيشنهاد اين تيم جواب مثبت بدهم. او ادامه داد: حضور در يک تيم پرطرفدار و وجود يک مربي حرفه اي مانند دنيزلي مرا ترغيب کرد تا لباس قرمز اين تيم را بپوشم و اميدوارم بتوانم مهره موثري براي سرخپوشان پايتخت باشم.

    او اظهار داشت: تا قبل از بازي با قطر قراردادم را به صورت رسمي ثبت خواهم کرد.

    ***************************************************************************

    بعدازظهر امروز جلسه‌اي يکساعته بين محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس و غلامرضا رضايي مهاجم فصل گذشته اين تيم برگزار
     شد که در نهايت پس از توافق طرفين غلامرضا رضايي به مدت دو فصل ديگر در پرسپوليس ماندني شد.

    رضايي قرارداد خود را فردا در هيئت فوتبال استان تهران ثبت خواهد کرد

     
 

شعر بسیار زیبا یک هوادار

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
  • شعر بسیار زیبا یک هوادار
  •  

ادامه مطلب
 

گردان با پرسپولیس ثبت کرد

چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
  • 1391/3/17 11:47:25
  • گردان با پرسپولیس ثبت کرد
  •  

    شهاب گردان دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با قراردادی یکساله به تیم پرسپولیس پیوست.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شهاب گردان دروازن بان ملی پوش کشورمان امروز (چهارشنبه) با حضور در هیات فوتبال استان تهران به طور رسمی به جمع سرخپوشان ملحق شد.

 

زايد در گفتگو با نشريه ايرلندي: در پرسپوليسي كه 30 ميليون هوادار دارد، مي مانم


ادامه مطلب
 
  • مدافع جدید پرسپولیس در گفت و گو با فارس: نوید روزهای خوبی را به هواداران می‌دهم/ از رقابت هراسی ندارم

ادامه مطلب
 

قاضي: امسال سال پرسپوليس است

دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,
  • قاضي: امسال سال پرسپوليس است

ادامه مطلب
 
  • حقیقی:دوست دارم که به پرسپولیس بروم و به دنبال قهرمانی باشم

ادامه مطلب
 
  • پنجعلي: پيروزي بر ازبکستان اتفاقي بود

ادامه مطلب
 

به گزارش خبرنگار مهر، در دقیقه 74 دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان ضربه "اودیل احمداف" در شرایطی مشکوک از روی خط دروازه تیم ایران توسط سیدجلال حسینی برگشت داده شد که کادرفنی و بازیکنان تیم ازبکستان اعتقاد داشتند این توپ وارد دروازه شده است.


ادامه مطلب
 

بردشیرین ایران برابرازبکستان

دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,

تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 تیم ازبکستان را با یک گل شکست داد.
 

 

در آغاز آخرین مرحله از مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا، یکشنبه شب، تیم ملی ایران در ورزشگاه جار تاشکند با نتیجه 1-صفر تیم ازبکستان را شکست داد.

 

تک این مسابقه را محمدرضا خلعتبری در آخرین دقیقه وقت های تلف شده و با پاس علی کریمی به ثمر رساند.

 

در این دیدار که در حضور بیش از 9 هزار تماشاگر ازبکستانی و با قضاوت یوییچی نیشی‌مورای ژاپنی برگزار شد، تیم میزبان بیشتر از تیم کشورمان بر توپ و میدان مسلط بود و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه ایران ایجاد کرد که با درخشش سید مهدی رحمتی هیچ یک تبدیل به گل نشد.

 

همچنین، در اواخر نیمه نخست ازبکستانی ها یک بار دروازه ایران را باز کردند که به علت  آفساید مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز، سید جلال حسینی توپ را در حالی از خط دروازه دور کرد که به نظر می رسید توپ از خط رد شده، اما داور اعلام گل نکرد.

 

ترکیب اصلی تیم ایران در ابتدای مسابقه، مهدي رحمتي، جسين ماهيني، سيد جلال حسيني، پژمان منتظري، پژمان نوري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري، محمد ابراهيمي، احسان حاج صفي و علي کريمي بود که کارلوس کی روش در دقیقه آخر نیمه نخست خسرو حیدری را به جای محمد ابراهیمی به زمین فرستاد.

در نیمه دوم نیز، محمدرضا خلعتبري در دقيقه 62 به جاي احسان حاج صفي وارد ميدان شد و در دقيقه 76 کریم انصاري فرد به جاي مجتبی جباري به زمین رفت.                                 

تیم ملی ایران سه شنبه آینده در ورزشگاه آزادی تهران میزبان قطر خواهد بود.

 

اسطورها همیشه زنده هستند

جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,

اسطوره همیشه زنده


 

گريه فردوسي پور برای اسطوره



 



 

 

بازیکن جدید 
تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احساس خوبی دارم و قلبا دوست داشتم در تیم پرسپولیس بازی کنم. امیدوارم بتوانم با استفاده از تجارب کادر فنی، بازیکنان ارزشمند این تیم و حمایت هواداران، پرسپولیس را به قهرمانی برسانیم.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد قاضی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن پس از ثبت قرارداد دو ساله خود با قرمزپوشان پایتخت، گفت: قول می دهم برای موفقیت سرخپوشان با تلاشی مضاعف بتوانم در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران پر شور آن باشم.
وی افزود: پیش از این نیز ثابت کرده ام برای پیراهن تیمم ارزش زیادی قائلم و چون به عملکرد خودم اعتقاد دارم، امیدوارم فصل خوبی را در پرسپولیس پشت سر بگذارم و مطمئن باشید با برنامه آمده ام.
قاضی در خصوص حضور ایمون زاید در پست خود تصریح کرد: برای من فرقی نمی کند با چه بازیکنی هم پست باشم اما ممکن است کادر فنی از سیستمی استفاده کند که با ایمون گلزنی کنیم.
مهاجم جدید پرسپولیس در پایان گفت: بازیکن باید همیشه آماده بازی باشد و با عملکرد خوب خود، مربی را متقاعد کند که در ترکیب اصلی قرار گیرد. من آمده ام به پرسپولیس خدمت کنم و سطح فوتبالم را ارتقا بخشم. موفقیت و قهرمانی تیم پرسپولیس برایم مهم تر از گلزنی است.


ادامه مطلب
 
  • پیوس: پرسپولیس بازیکنانی جذب کند که عاشق این تیم باشند

 

  • پرسپوليس بازيکناني را مي‌خواهد که اين تيم و هوادارانش را دوست داشته باشند

     

      فرشاد پيوس با بيان اين مطلب افزود: بازيکناني که فقط دنبال پول و شهرت هستند يا به نوعي مي‌خواهند پرسپوليس براي آنها پلي باشد تا به تيم ملي برسند يا اينکه فردا روزي به 4 کشور عربي ترانسفور شوند، اين قبيل بازيکنان به درد پرسپوليس نمي‌خورند.

    وي ادامه داد: پرسپوليس بازيکناني را مي‌خواهد که اين تيم و هوادارانش را دوست داشته باشند. اگر مي‌خواهند به خاطر پول به اين تيم بيايند، نيايند بهتر است.

    پيوس در ادامه با بيان اينکه بهتر است پرسپوليس از بازيکنان جوان و جوياي نام استفاده کند، اظهار داشت: به نظرم مديريت باشگاه پرسپوليس به جاي هزينه‌هاي هنگفت، بازيکناني را جذب کند که به اين باشگاه عشق و علاقه دارند، در اين صورت مي‌توان با هزينه کم يکسري بازيکن جوان و خوب را جذب کنند تا با تعصب خود باعث شوند اين تيم سر و سامان بگيرد. پرسپوليس مي‌تواند پديده رو کند. جواناني که به درد پرسپوليس بخورند نه اينکه بازيکناني جذب کنند که فقط به دنيال حفظ ساق‌هاي پاي خود هستند

     

 

امسال با همه بدبختي هايي كه داشتيم اتفاقات خيلي خوبي هم برا ما افتاد

  • برگشتن اسطوره بزرگ تيم يعني علي كريمي پيدا كردن مدير با لياقت و توانمندي مثل سردار رويانيان

     

    امسال با همه بدبختي هايي كه داشتيم اتفاقات خيلي خوبي هم برا ما افتاد.
    مثلا :
    1-برگشتن اسطوره بزرگ تيم يعني علي كريمي

    2- پيدا كردن مدير با لياقت و توانمندي مثل سردار رويانيان

    3- اتفاقاتي كه باعث شد حداقل تا چند سال از نبود انسانهايي با اصطلاح دلسوز كه مثل كنه به تيم ميچسبن و ول نميكنن مثل.........

    4- برگشتن سرمربي با علمي مثل مصطفي دنيزلي بعد از 4 سال

    5- بازگشت اسطوره اي به اسم مهدي مهدوي كيا به تيم بعد از 13 سال

    6- كشف استعدادهاييي مثل ايمون زايد و آسمير اودكيچ براي سال هاي بعدي.

    7- ثبت يك روز تاريخي ديگه در تاريخ دربي ها

    8- تكرار ركورد تاريخي همايون بهزادي بعد از 39 سال در هت تريك توسط ايمون زايد.

    9-پيوند مبارك و آسماني الشباب و استقلال و يادآوري دربي شهريور 52 به دپينگي ها.

    10-اسكول شدن فرهاد مجيدي در دو بازي رفت و برگشت توسط شيث رضايي.

    11-افزايش محبوبيت اسطوره تاريخي پرسپوليس يعني كاپيتان كريمي در مقابل كاهش محبوبيت اسطوره قلابي دوپينگي ها

    12-و آخرين اتفاق خوش آيندي كه برا تيم افتاد اين بود كه رتبه 12 ليگ رو به دست آورديم كه حداقل برا من از رتبه6و7و8و9و10و11 شيرين تر بود چرا كه ركورد سيزدهمي دپينگي ها دست نخورده موند :D
    13- و در آخر هم راحت شدن از شر بازيكناي بي خاصيتي كه به زور به تيم تحميل شده بودند.
    در مقابل همه اينا خفت و خواري هاي استقلالي از بازيكن سالاري بگيرين تا قهرماني با دپينگ و هزارتا نااميدي ديگه براي هواداراش

    در پايان هم بهتره به هواداراي استقلالي بگم :
    مرگ با عزت بهتر از زندگي با ذلت است(امام حسين عليه السلام)

     

 
 

نظرخواهي: از لباس جديد پرسپوليس راضي هستيد؟

لباس قرمزرنگي كه در تصوير مي‌بينيد لباس طراحي‌شده براي فصل آينده پرسپوليس است. لباس‌هاي دوم و سوم را هم مي‌توانيد در رنگ‌هاي سفيد و مشكي ملاحظه كنيد.

                                                        لباس پرسپوليس


ادامه مطلب