میلان وپرسپولیس

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,



د

همکاري آث‌ميلان با پرسپوليس رسمي شد


باشگاه آث ميلان ايتاليا با ارسال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليسي رسماً موافقت خود را براي همکاري با قرمز‌پوشان اعلام کرد.


ادامه مطلب
 

آمار – برتری رئال مادرید در 4 بازی آخر خود مقابل آژاکس


ادامه مطلب
 

رویانیان

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,

رويانيان: نگذاريد پرونده‌تان را ورق بزنم/ او در مافياي فوتبال نقش دارد


ادامه مطلب
 

علی پروین

چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: اگر پرسپوليس همين روند را ادامه دهد در رده اول تا چهارم جدول قرار مي‌گيرد.

 


ادامه مطلب
 

مهاجم پرسپوليس گفت که مي‌دانسته از پيوستن به پرسپوليس پشيمان نمي‌شود.


ادامه مطلب
 

 

تيم ملي ايران در تازه‌ترين رده‌بندي فدراسيون جهاني فوتبال با سقوط 4 پله‌اي مواجه شد.


ادامه مطلب
 

محسن بنگر مي‌گويد پرسپوليس خيلي بهتر از قبل شده و با كمي خوش شانسي نتايج خوبي خواهد گرفت.


ادامه مطلب
 

مهرداد میناوند بال چپ سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی که حالا یکی از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می‌گردد ، جالب آن است که میناوند بر خلاف بسیاری از اسطوره‌های پرسپولیس نظیر پروین ، به ژوزه و فرصت دادن به این مربی پرتغالی امیدوار است البته با توجه به این امر که او نیز تمام توجه خود را معطوف پرسپولیس کند.

 


ادامه مطلب
 

مدیر برنامه‌های بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور درباره احتمال پیوستن علی کریمی به عجمان گفت: صحبت حضور کریمی در تیم‌های دیگر همیشه مطرح است ولی در این مورد باید یکی، دو هفته دیگر صبر کرد.


ادامه مطلب
 

  گفت‌وگو با مهرداد پولادي كه هميشه رك و بي پرده حرف مي‌زند اين بار هم مي‌تواند جالب باشد و خواندني، به خصوص كه اين بازيكن متعصب به پرسپوليس درباره علي كريمي هم صحبت مي‌كند


ادامه مطلب
 

آبی‌ها در منزل علی کریمی!

دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته از حضور استقلالی‌ها در منزل بازیکن تیمش خبر داد که نام بازیکن مورد نظر افشا شد؛ علی کریمی!

 


ادامه مطلب
 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و برد آلومینیوم هرمزگان پاداش ۵۰۰ هزار تومانی گرفتند.

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد به هر طریقی که شده روحیه بازیکنان خود را برای چند دیدار آینده آماده کند.

از همین رو مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل میلاد امام رضا (ع) و برد مقابل آلومینیوم و هرمزگان به هر کدام از بازیکنان اصلی و ذخیره 500 هزار تومان کارت هدیه اهدا کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا از ساعت 18.15 دقیقه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت.

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، هفته نیروی انتظامی را به سردار احمدی مقدم، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و تلاشگران این نیرو در عرصه ورزش تبریک گفت و از تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.


 


ادامه مطلب
 

مانوئل ژوزه مي‌گويد اگر علي كريمي عذرخواهي كند هم اجازه بازگشت او به پرسپوليس را نخواهد داد.


ادامه مطلب
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه جایگاه فعلی پرسپولیس در جدول رده بندی درشان این تیم نیست، گفت: خجالت می کشم در خیابان قدم زده و شاهد ناراحتی هواداران باشم.


ادامه مطلب
 

بازیکن با اخلاق فوتبال ایران معتقد است در کشورمان با پیشکسوت ها برخورد خوبی صورت نمی گیرد.

وحید هاشمیان که امشب در مراسم سالگرد 125 سالگی باشگاه هامبورگ حضور خواهد یافت، در این باره می گوید: «شنیده ام که مهدی هم به آلمان آمده و قطعا در این مراسم او را خواهم دید.»

وحید توضیح می دهد: «در واقع باشگاه هامبورگ با دعوت از ما می خواهد از تلاش هایی که برای این تیم کرده ایم، تشکر کند. البته در ایران اصلا این کارها معنی ندارد.وقتی از فوتبال خداحافظی کنی، انگار اصلا وجود نداشته ای.»

هاشمیان در پایان می گوید: «خیلی از پیشکسوت های فوتبال ایران به طور کامل فراموش شده اند. کسی اصلا با آنها تماس هم نمی گیرد چه رسد به اینکه مثلا برای یک مراسم دعوت شوند.»

 

تیم های پایه پرسپولیس رقابت های این هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتند.


ادامه مطلب
 

کانون هواداران پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر دلواپسی های خودش هم که شده می خواهد مانوئل ژوزه و کارلوس کی روش را آشتی بدهد!
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به خاطر رمزگشایی از دیدار شبانه علی کریمی با سرمربی تیم ملی ، با کارلوس کی روش به صحبت پرداخته بود در این گفت وگوی چند دقیقه ای به کارلوس کی روش پیشنهاد داده که با ژوزه سرمربی پرسپولیس اشتی کرده و اختلافات را کنار بگذارند تا مبادا دود این اختلاف به چشم پرسپولیس برود.

ژوزه و کی روش اختلاف شدیدی با هم دارند اختلافی که به دنبال انتخاب کی روش به عنوان سرمربی  تیم ملی پرتغال در جام جهانی گذشته شروع شد و ژوزه که خود یکی از گزینه های این سمت بود به شدت علیه کی روش موضع گرفت.
 

 

در حالی که پرونده علی کریمی برای مانوئل ژوزه بسته شده، محمد رویانیان از احتمال بازگشت او به تیم می گوید.

بعد از بازی پرسپولیس و آلومینیوم، وقتی هواداری 8 ساله جلوی رویانیان سبز شد و به او گفت که چرا علی کریمی را نمی آورید.

خنده کنان پاسخ داد: «پسرم، مشکل کریمی به زودی حل می شود و به تیم برمی گردد اما او هم باید قول بدهد سر کلاس شلوغ نکند!» او سپس در پاسخ به این سوال ستاره ها که آیا کریمی برای تیم کم کاری کرده، می گوید: «نه آقای کریمی و نه هیچ بازیکن دیگری در پرسپولیس کم کاری نمی‌کند اما متاسفانه روحیه بازیکنان تیم پرسپولیس به هم ریخته و بین آنها اختلاف افتاده است.»

 

پرسپولیس در بازی با آلومینیوم و از دقیقه 37 با بیرون آمدن معدنچی از سیستم 2-5-3 به 4-3-3 روی آورد و احتمالا در دیدار با سایپا هم بعد از 5بازی بار دیگر مسابقه را با خط دفاع چهارنفره آغاز خواهد کرد.

در دیدار روز سه شنبه پرسپولیس مقابل سایپا محسن بنگر با دریافت کارت زرد سوم درطول 10 بازی محروم شده و نمی تواند به میدان برود تا مانوئل، سیدجلال و نورمحمدی را به عنوان مدافع میانی در اختیار داشته باشد. ازطرفی با بازگشت مهرداد پولادی و امیرحسین فشنگچی یکی از این دو نفر می‌تواند در دفاع چپ به میدان برود که با توجه به شرایط پولادی احتمال حضور این بازیکن در پست دفاع چپ بیشتر خواهد بود.

به این ترتیب حسین ماهینی هم در دفاع راست تیمش به میدان خواهد رفت تا خط دفاع چهارنفره پرسپولیس بعد از مدت ها با پولادی و ماهینی در جناحین و سیدجلال و نورمحمدی در مرکز شکل بگیرد.

 

 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به هواداران این تیم گفت اجازه نمی‌دهند بلایی که سر مجیدی آمد سر کریمی هم بیاید.

غلامرضا رضایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در گفت وگویی اظهار داشت: با وجود تلاش‌های فراوان که انجام دادم تا به بازی آینده پرسپولیس برسم اما متأسفانه شرایط مهیا نیست و در بازی مقابل سایپا حضور نخواهم داشت.

* پس از تمرین امروز حدود 30 هوادار در مقابل ورزشگاه درفشی فر جمع شدند و به تشویق علی کریمی پرداختند.همچنین پلاکاردی منتسب به علی کریمی در مقابل ورزشگاه باز کردند که نیروی انتظامی آن را جمع کرد.

*در پایان تمرین شیرینی سرپرست پرسپولیس در بین هواداران حاضر شد و گفت: امروز جلسه 45 دقیقه‌ای را همراه با کاظمیان و معدنچی با کریمی برگزار کردیم و صحبت‌های خوبی انجام شده ما اجازه نمی‌دهیم بلایی که سر مجیدی آمد، سر کریمی بیاید

وی افزود: ما اجازه نداریم تا احترام ها از بین برود و حتی در قبال دایی نیز اجازه نداریم به او بی‌احترامی شود، اگر هم هواداران به داخل ورزشگاه نمی آیند دلیلش خواسته سرمربی است.

 

محسن بنگر با انتقاد از رييس كميته‌ انضباطي گفت: در اصفهان 90 دقيقه به من فحاشي شد، اما هيچ كس اين موضوع را پيگيري نمي‌كند.


ادامه مطلب
 

مهاجم پرسپولیس گفت: درست است کمی تحقیر شدیم اما مدعی قهرمانی هستیم.

جواد کاظمیان پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: در ابتدای فصل دچار مشکلات ناخواسته‌ای شدیم و امتیازاتی را از دست دادیم. به همین دلیل فشار روی تیم بزرگ پرسپولیس زیاد بود

وی افزود:‌ درست است که با حضور در رده شانزدهم جدول تحقیر شدیم اما مدعی قهرمانی هستیم و با قدرت این حرف را می‌زنم.

کاظمیان عنوان کرد: روزهای سخت ما تمام شده و حالا می‌توانیم با خیالی آسوده به روزهای خوب آینده فکر کنیم. درست است خیلی از تیم‌ها در حال حاضر در بالای جدول هستند اما باید دید آنها شخصیت قهرمانی دارند یا خیر. امیدوارم موفقیت‌های ما ادامه دار باشد چون تازه اول راه هستیم.

 

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمیدرضا علی عسگری و امیر حسین فشنگچی قطعا به بازی با سایپا نمی رسند.

 

وجیه ا... چشمه سری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ضمن تائید این خبر افزود: مهرداد پولادی از بند مصدومیت رهایی یافته و در اختیار مربی بدنساز تیم قرار دارد و اگر در روزهای آتی به شرایط ایده آل برسد با نظر سرمربی می تواند در دیدار با سایپا به میدان برود. وی افزود: حمیدرضا علی عسگری و امیر حسین فشنگچی نیز قطعا به بازی با سایپا نمی رسند و باید دوران مصدومیت را به پایان برسانند. همچنین غلامرضا رضایی تحت درمان است و در روزهای آینده وضعیت او برای بازی مشخص خواهد شد.

 

ديدار سايپا - پرسپوليس در ورزشگاه تختي


سرپرست کميته مسابقات فدراسيون فوتبال از تصميم قطعي سازمان ليگ مبني بر برگزاري ديدار تيم هاي فوتبال سايپا و پرسپوليس در ورزشگاه تختي خبر داد.


ادامه مطلب
 

مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس بر اخراج علی کریمی اصرار دارد، موضوعی که باعث نگرانی برخی پیشکسوتان پرسپولیس شده و آنها را  برای تعدیل این تصمیم به تکاپو انداخته است.


ادامه مطلب
 

مهدی مهدوی‌کیا به آلمان رفته تا در جشن 125 سالگی باشگاه هامبورگ شرکت کند.


ادامه مطلب
 

ژوزه از رويانيان درخواست مرخصي کرد


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس براي ايام تعطيلات ليگ برتر از مدير عامل باشگاه درخواست مرخصي کرد.


ادامه مطلب
 

محسن بنگر سه اخطاره شد

شنبه 8 مهر 1391برچسب:,

محسن بنگر با كارت زردي كه در ديار مقابل آلومينيوم هرمزگان از احمد صالحي گرفت سه اخطاره شد و بازي با سايپا را از دست داد.


بدين ترتيب احتمال دارد مانوئل ژوزه كه از دربي تا كنون با سه مدافع مركزي به مصاف حريفان مي رفت دوباره به دفاع چهار نفره روي بياورد بخصوص اينكه مهرداد پولادي و اميرحسين فشنگچي تا روز بازي با سايپا آماده خواهد شد كه در بين اين دو نفر وضعيت پولادي بهتر از فشنگچي هم هست  و احتمالا او در دفاع چپ به ميدان خواهد رفت.

 

کمیته میزبانی مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه، از برگزاری این رقابت ها در 11 شهر خبر داد.


ادامه مطلب
 

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برنامه زمانی برگزاری مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد.


ادامه مطلب
 

پايان همکاري زيدان ومورينيو دررئال مادريد


زين‌الدين زيدان به همکاري با ژوزه مورينيو پايان داد.


ادامه مطلب
 

مصاف يوونتوس و رم در هفته ششم کالچو


يوونتوس در هفته ششم سري A ميزبان رم است و ميلان در زمين پارما به ميدان خواهد رفت.


ادامه مطلب
 

از موضع ژوزه درباره کريمي حمايت مي‌کنم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس از موضع مانوئل ژوزه مبني بر عدم بازگشت کريمي به اين تيم حمايت کرد.


ادامه مطلب