ادامه مطلب
 

 

  • برتری پرسپولیس مقابل ربات‌هایی که نایب قهرمان جهان شدند/ رحمان رضایی 2 گل زد، امیر عابدزاده و ضیا عربشاهی یک گل

  • تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با رباتی‌هایی که نایب قهرمان جهان شده‌اند به برتری دست یافت.


    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ربوکاپ در نمایشگاه بین‌المللی تهران بر پا شده است که باشگاه پرسپولیس ضمن حمایت از این نمایشگاه غرفه‌ای نیز دایر کرده است.

    براساس برنامه‌ریزی کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس عصر امروز دو دیدار نمادین بین پرسپولیس و تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین که نایب قهرمان جهان شده است برگزار شد.

 


ادامه مطلب
 


مهاجم و دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس امروز برای مشخص شدن وضعیت مصدومیت‌شان، MRI و رادیولوژی گرفتند.


وجیه‌ا... چشمه‌سری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: غلامرضا رضایی و امیر عابدزاده به دلیل مصدومیت در تمرین روز گذشته، امروز برای مشخص شدن وضعیت خود MRI و رادیولوژی گرفتند.

دکتر پرسپولیس در مورد مصدومیت امیر عابدزاده افزود: عابدزاده در تمرین روز گذشته، در یک صحنه از ناحیه انگشت دست مورد آسیب دیدگی قرار گرفت و برای اینکه مطمئن شویم شکستکی در کار نیست، عکس رادیولوژی گرفتیم که خوشبختانه شکستکی نبود ولی برطرف شدن آسیب از ناحیه رباط، مستلزم زمان درمان خواهد بود.

وی همچنین در خصوص غلامرضا رضایی نیز گفت: غلامرضا در تمرین روز گذشته با زانو به زمین برخورد کرد و بخاطر دردی که داشت، برای MRI اعزام شد و منتظر نتیجه آن هستیم.

 


تمرین روز جمعه سرخپوشان از ساعت 17 در مجموعه ورزشی خیریه عمل زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرینات امروز تیم فوتبال پرسپولیس شامل مراحل مختلفی بود که بازیکنان در پایان به همراه یحیی گل‌محمدی به زدن ضربات ایستگاهی روی آوردند.

رضا حقیقی هافبک سرخپوشان در محل تمرین حضور یافت و به دویدن دور زمین پرداخت. امیر عابدزاده و غلامرضا رضایی که روز گذشته با مصدومیت مواجه شدند، در محل تمرین حاضر شده و بدلیل انجام امور پزشکی تمرین نکردند.

مهرداد پولادی، حسین ماهینی و سید جلال حسینی، ملی‌پوشان پرسپولیس نیز با تصمیم کادر فنی به استراحت پرداختند.

با این که قرار بود تمرین سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار شود، با توجه به حضور پر شمار هواداران و با هماهنگی سرپرست تیم و یحیی گل‌محمدی تماشاگران وارد ورزشگاه شده و تمرین تیم محبوبشان را از نزدیک دیدند.

تمرین مراحل مختلفی داشت و در پایان، زدن ضربات ایستگاهی، پرنشاط و جالب توجه بود. مهدی مهدوی‌کیا، هادی نوروزی به همراه چند بازیکن دیگر و یحیی گل‌محمدی به زدن ضربات کاشته پرداختند و دروازه‌بان‌ها هم به نوبت در درون دروازه قرار می‌گرفتند.

گفتنی است، بنابر اعلام کادر فنی، تمرین روز شنبه سرخپوشان از ساعت 16 در ورزشگاه خیریه عمل پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

 

  • تمرینات پرسپولیس تا بازی با پیکان پشت درهای بسته برگزار می‌شود 

    تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود را تا بازی با پیکان از هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال پشت درهای بسته برگزار می‌کند.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تصمیم کادر فنی و طبق روال معمول، 48 ساعت قبل از بازی، سرخپوشان فردا (جمعه) تمرینات خود را از ساعت 17 پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌کنند.

    سرخپوشان تمرینات خود را طی روزهای جمعه و شنبه پشت درهای بسته پیگیری کرده و پس از آن به اردو می‌روند تا روز یکشتبه در برابر تیم پیکان از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در ورزشگاه آزادی به میدان بروند.

 

تغییر زمان دیدار پرسپولیس - ذوب آهن

پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,

  • از هفته 32 لیگ برتر فوتبال/ تغییر زمان دیدار پرسپولیس - ذوب آهن

  • سازمان لیگ برتر از تغییر زمان دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) خبر داد.

    به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به اینکه دیدار دو تیم استقلال و استیل آذین گهر دورود از هفته سی و یکم ساعت 19:00 روز جمعه 23/1/92 برگزار می‌شود، دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس از هفته سی و دوم که قرار بود روز جمعه 23/1/92 ساعت 17:30  در شهر فولاد شهر اصفهان برگزار شود به ساعت 17:00 موکول شد.

  • ب